onsdag 22 september 2010

Stickcafé

Har varit på stickcafé ikväll och fick då klart Sessan R:s tröja å det passar ju bra nu när det börjar bli lite svalt på morgnar och kvällar. Nu har dotterns alla tre nakenfisar fått sig en stickad tröja så det är väl snart dags att börja tänka på nästa omgång hundtröjor. Mönstret jag använder hittar du Här hos Monica på Stickebloggen.

Jag hade även med mig den förbenade sockan jag påbörjade på fjällsemestern. INGEN hade sett något så konstigt mönster för att sticka en häl! Inte undra på då att jag inte får ihop det som aldrig stickat en "vanlig" häl ens. Så rådet var - repa upp och sticka en "vanlig" häl så det får jag göra då (5:e gånger jag repar upp så garnet går snart inte att använda).

Anita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...