söndag 24 november 2013

Vad hände????

Ja det kan man undra....ena stunden är det maj, man sitter vid poolen och virkar romber och har hela sommaren framför sig och så är det helt plötsligt 1:a advent om en vecka!!??
I vissa sammanhang kan man höra "att tiden stått still" men här har den ju snarare försvunnit, pust väck.... Under tiden har jag stickat, virkat, varit ute och rest i flera omgångar, jobbat, ja fullt upp med andra ord.

Dessa sjalar har jag nog bloggat om tidigare, opsan (den blå) blev i minsta laget så den rev jag upp och stickade enl den stora modellen, då blev den bättre. Stickad i Fame Trend så den värmer gott på axlarna vid datorarbete på jobbet.

En spindelsjal har också blivit klar. Jag gjorde min ordentligt stor för att kunna svepa in mig svala sommarkvällar. Virkad i Tilda.
Massor av romber har jag virkat, de var roliga att göra men nu ligger de där i en stor hög och väntar på att "någon" skall sy ihop dem....och det är ju mindre roligt så det får vara så länge.

Anita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...