lördag 11 maj 2013

Glitter och glamour..

Ja så mycket glamour finns det inte i mitt liv men lite glitter kan man omge sig med:)
Svarta Fårets Paljett fick bli en luftig sjal över axlarna på 60-års festen vi var på igår.
Nån paljettmänniska är jag inte men blev riktigt nöjd i alla fall med sjalen. Precis lagom att ha över bara armar. Faktum är att ett ljusgrått och ett vitt nystan fick också följa med hem från affären. Vitt blir ju snyggt till sommarbruna armar.
Annars är det spindeltema som råder här. Ja jag har ryckts med i ruschen att alla verkar virka spindelsjalar, helst i en miljon olika färger. Jag gör min i Svarta Fårets Tilda ljusgrå och tänker att den blir lagom varm att svepa om axlarna svala sommarkvällar.
Nu tittar solen fram här hos mig så jag ska sätta mig ute och tillverka spindlar:)

Ha´de
Anita

1 kommentar:

  1. Hej Anita, jag tycker sjalen ser fantastiskt fin ute. Jag tror du var jättefin i den på festen.
    Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...