lördag 16 mars 2013

Utflykt...

En tripp ner till Malmö blev det denna helgen för att hälsa på sonen som flyttat dit för att studera några år.  Malmö är för mig ett oskrivet blad så det ska bli kul att lära känna en ny stad - det lär ju bli några vändor de kommande åren.
Idag  tog vi en promenad i Pildammsparken som ligger ett kvarter från lägenheten. Kan tänka mig att där är härligt sommarhalvåret.
Härliga vårblommor fanns, till skillnad mot hemma där vi har en dm snö.

Imorgon bär det av till Stickfest i väst och workshop om skuggstickning. Tur jag har ledigt på måndag efter denna helg:)

Anita

(PS. Jag blir ledsen i ögat att bilderna från mobilen blir så dåliga:((

1 kommentar:

  1. Anita, nu är det hög tid att vi får lite vårkänsla även här. Antingen mer snö så jag kan åka skidor eller så får kylan dra norrut.
    En bra söndag önskar jag dig.
    /Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...