söndag 10 februari 2013

Stickfest i väst

Stickfest i väst håller ju till strax söder om Göteborg i år vilket passar mig utmärkt att åka upp över dagen. Har anmält mig till en workshop om skuggstickning. Ska bli så roligt. 

Nu hade jag tagit en bild på mina pågående projekt (iallafall de tre det jobbas på) för att visa men nu krånglar det med bilder. Förstår inte varför de inte kan fixa det någon gång! Trixet jag gjorde förra inlägget fungerar inte idag. Grrrrr......

Iallafall har jag på gång ett par raggisar till dot, vantar med mönster från Jorid och har börjat virka rutor till en filt. Filten lär bli ett låååångtidsprojekt.

En nystmaskin har hittat hem till mig och nu är det en fröjd att nysta nystan. En rent genial idé den som kom på den, förstår bara inte varför den inte flyttat hem till mig tidigare.

Ha´de
Anita

1 kommentar:

  1. Jag tycker mig se en katt på Joridvantarna. Det är rätt bra att ha flera olika projekt på gång så man får lite omväxling om något skulle bli tjatigt. Att jag skulle komma att tycka att det är helkul att sticka med strumpstickor trodde jag väl aldrig, men när de väl hamnat rätt i händerna är det just det det är.
    Ha det du med!
    /Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...