lördag 15 september 2012

Då börjar vi om...

Då var man hemma igen och allt börjar om - ett års arbete innan nästa långa semester. På måndag börjar  arbetet, jag ska dessutom börja jobba 75% men det känns ju bra att det går åt det hållet.
Vi har haft en skön och bra semester med både sol och bad och en aktiv vecka med lugnet och tystnaden omkring oss. Det känns konstigt att inte få bege sig upp på fjället idag:(
Här sitter Milou och Lennon och väntar på något gott en av dagarna vi var ute.
Anita



Är det någon som vet varför bilderna blir så dåliga via mobilen och om/hur jag kan åtgärda det?

3 kommentarer:

  1. Tack, Anita, de värmer gott.
    Jag vet inte varför bilderna blir dåliga via mobilen. Kanske har det med antalet pixlar att göra. Jag har sett andra liknande bilder på andra bloggar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tackar också för sällskapet. Det var så fint att sitta i lusthuset (eller vad det nu kallas) med ljusinsläpp från alla håll. Ha en bra söndag, Anita.

    SvaraRadera
  3. Du kan visa mig hur man gör nästa gång vi ses på stickcaféet på Stålboms :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...