söndag 19 augusti 2012

Nätkasse igen...

Hittade ju (något slags bandgarn) garn på Kupan för nån vecka sedan i fina färger och tänkte att det blir bra till en nätkasse då det var starkt. 
Gjorde även en liten  väska för mobilen, nycklar, pengar m.m. då det blir visst problem med den förvaringen i nätkassen. Garnet räckte tyvärr bara till en sidan men blev bra ändå. 
 Denna gång avslutade jag med en uddkant längst upp.
Ser vansinnigt lång ut på bilden, den är precis lagom för en handduk, bok, vattenflaska och den lilla väskan. Så nu är jag utrustad för stranden när vi åker till Grekland.

Anita

2 kommentarer:

  1. Anita, åk till Vessigebro, mittemot kyrkan, och käka lite smörrebröd. Det är ett trevligt ställe! Jag tror jag har haft utflyktsögon denna sommar, har hittat så många fina ställen.
    Härliga färger på garnet du stickat och virkat med.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé med nätkasse till badkläderna!
    Mitt handarbete i sommar har bara blivit upprepat, så inga färdiga resultat här inte....
    Ha de' gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...