måndag 9 juli 2012

Liten påse...

Har sytt en liten påse att ha diverse stickprylar i så nu ska det väl bli lättare att hitta det man behöver och framförallt lättare när man ska iväg någonstans och sticka, att få med sig allt det där småplottriga som man kanske behöver.

Det var Kära nån som tipsade om en ny Tilda tidning där det följde med ett tygkitt till påsen. Tidningen beställdes och mycket inspiration finns att hämta i den. Jag har länge velat sy en Tildaängel men inte riktigt vågat mig på det, men en dag ska jag, det har jag bestämt.
Påsen var lättsydd och blev fort färdig - sånt gillar jag. Så det blev en till i uggletyg, saknas ett knäppe bara till den.

Och naturligtvis måste jag visa lite nya valpbilder. Mamma  med valpar har bott hos mig i 4 dygn, det har inte varit lätt att få något annat gjort. Nu händer det saker varje dag med dem.
 Här har vi Alice 23 dagar
 och här har vi James
 och här har vi Kelly.

Söta eller?

Anita

5 kommentarer:

  1. Väskorna var jätte söta, men valparna var ännu sötare. Kelly helt underbar så kul. Ha en mysig tisdag kram Beijan

    SvaraRadera
  2. De där små tygpåsarna verkar betydligt trevligare att handskas med än vanliga trista plastpåsar, så med tiden får det bli några sådana här också. Valparna är så söta, men en liten svart pärla, är det vanligt för rasen.
    Idag är det annat ljud i skällan där ute i naturen, ingen fika ute idag inte.
    Ha det!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Det var ett bra tips med påsarna. Det måste jag göra några. Valparna är ju sååå söta.Kelly vilken goding, helt klart min favorit.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken urgullig påse! Var beställde du tidningen?

    SvaraRadera
  5. Vilka fina små påsar. Skulle de inte också kunna funka som en liten hundgodispåse med att ha godiset i på utställningar?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...