tisdag 26 juni 2012

Upptagen vecka...

Denna vecka är jag valpbebisvakt vartannat dygn + har mitt eget arbete, så det blir inte mycket gjort med någonting, förutom då att mysa med valparna och sticktid.  De växer för varje dag och den ena tiken har öppnat sina små ögon:)
Jag har iallafall hunnit med en vända hem till Rachel som har garnpaletten. Hon kommer att upphöra med sin nätbutik och rear därför sina garner nu. När jag skulle beställa såg jag att vi bor i samma stad så jag fick komma hem till henne och handla direkt istället.
Efter en del velande (hade ju velat ha alla färger) bestämde jag mig för dessa. Det limefärgade är 1-trådigt och resten 2-trådigt. Lite planer på vad de ska bli för något har jag - fattas bara tid.

Nu får jag skynda tillbaka till dot och bebisarna. Det är tur vi bor så nära att jag kan gå hem och äta och använda datorn en stund.

Anita

1 kommentar:

  1. Härliga färger på garnerna. Jag och grannen var på Öströö i går. Vad gjorde vi där, mer än fikade?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...