söndag 17 juni 2012

Har blivit mormor....

till dessa små ljuvliga varelser! För visst får man kalla sig så när dots söta Rosie får valpar. 
Och jag kunde vara med hela tiden, fantastiskt att få uppleva. En kille och två tjejer blev det.
Jag börjar inse att det kommer inte bli så mycket annat gjort ett antal veckor framöver förutom att sitta bredvid valplådan:))

Fick syn på att Dödergök gjort ett par fina pulsvärmare i Silkealpaca och varit så snäll att bjuda på mönstret. Perfekt till mina 2 nystan som legat och skräpat länge i hyllan. Första paret blev gjorda under Rosies förvärksarbete och väntar nu på blockning och ihopsyning.

Anita

4 kommentarer:

  1. Stort Grattis!

    Dessa små liv!

    Ska bli rolig att följa dom!

    SvaraRadera
  2. men ooo så småååååå nu kommer du ha att göra - men bara roligt göra! ;-))

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller på att bli lätt tokig. Jag kan inte hitta problemet. Jag har samma storlek som innan men ett annat typsnitt, nån har som du och nån har rätt typsnitt men liten text.
    Grrahh! Jag sliter mitt hår.
    Men jag smälte när jag såg dina valpar...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...