söndag 1 april 2012

Nya kassar...

Jag brukar åka till Kupan och fynda gardiner som jag sedan syr om till kassar. Det blir mycket tyg för liten peng och återbruk är ju inte heller fel.

Sju stycken blev det denna gång. Tycker det är roligt att sy kassar men det finns ju en begränsning i hur många man behöver.
Att börja arbeta 50% efter att ha varit sjukskriven drygt 1 år och genomgått påfrestande behandlingar var inte det smartaste jag gjort precis. Det var/är inte så enkelt som jag trodde. Så mycket energi går åt till detta så det blir inte så värst mycket pysslande. Var iallafall till tygaffären igår och köpte tyg till några mindre projekt (tyger har jag men inte till just dessa projekt) så får vi se om jag inte får lite gjort idag i syrummet.
Ha en skön söndag!
Anita

2 kommentarer:

  1. Dom är ju jättesnygga! Jag brukar också köpa tyg (gardiner, dukar mm) att brodera på. Jag förstår nog hur du känner dig. Jag har varit eller är i din situation, eller snarlik tror jag i alla fall. Jag blir trött och matt av ingenting. Ta det lugnt, Anita, var rädd om dig själv.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tyger du hittat! Och kassar kan man väl inte få för många av???
    Ta det lugnt och vila mycket och börja inte jobba mer förrän du känner att du orkar! Min nattkompis är fortfarande trött efter sin behandling och sjukskrivning. Hon har jobbat drygt 1 år nu, så var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...