lördag 7 januari 2012

En kasse..

Sytt en kasse för tvätt- och sköljmedel till dot som behöver förflytta allt till tvättstugan varje gång hon tvättar. Första gången jag syr i vaxduk och det var inte det enklaste precis. Ville inte alls mata fram i symaskinen. Synd för det är ju ett praktiskt material för övrigt till kassar, nessar osv. Är det någon annan som provat? och hur gör du isåfall?
I trädgården sätter pensén knopp och

så gör även klematisen...och vi är i januari...vill ha liiite snö istället för detta skitväder för skitigt är det ute.


Allt som oftast när jag är färdig med ett projekt lägger jag det åt sidan istället för att blocka och göra klart. Man kan fråga sig varför... Idag har jag iallafall fått en sjal på blockning så bild kommer nån dag framöver.

Imorgon är vi åter i vardagen och det känns rätt skönt att alla helgdagar är över.


Anita

1 kommentar:

  1. Snygg kasse! Och så praktisk.
    Jag vill också ha lite snö och några minusgrader! Nu är det ju hopplöst att ta sig fram i marerna, lervälling över allt. Jag är tacksam att jag inte har en pälshund i dessa smutsiga tider!
    Trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...