söndag 16 oktober 2011

Lillsemester...

Vi tog en tur i fredags med Stena Line till Kiel med oktoberfest på båten. UmpaBumpa, god mat och fri öl till kl 24.00, och ölen flödade kan jag säga. Lördagsmorgonen bussades vi till Citti för inhandling....och det gjordes det!! Att vi fick plats i bussen tillbaks till båten är ett under som folk handlat. Ett underbart väder hade vi, på lördagseftermiddagen satt vi på en uteservering och njöt med en färsköl från ett litet bryggeri mitt i stan.
Inte en garnaffär hittade jag varken på Citti eller inne i stan, trodde nog jag skulle springa på en, skulle väl ha googlat innan. Har inga bilder att visa - jag min nöt glömde chipet till kameran hemma:(
Nu får det bli sängen (någon turnelirare är man inte längre) så vi vaknar pigga inför den nya veckan vad den nu innehåller.


Anita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...