tisdag 23 augusti 2011

Tillbaka i gamla Svedala...

Då har vi varit hemma några dagar, dagar fyllda av badning av hundar, kamma ut tovor, tvätt, städning (hur kan det bli dammigt när ingen är hemma?) och så kallar de på uppmärksamhet, alla de där projekten man vill ha gjort på semestern. Det är tur att vi åker iväg igen på söndag:)

Vi har iaf haft en härlig vecka i Grekland, närmare bestämt Ammoudia som ligger nån mil söder om Parga. En väldigt lugn liten by vid floden Acherons mynning. Andra gången vi är där och vi trivs med lugnet i byn med endast ett fåtal skandinaviska turister. Lata dagar på stranden med endast mat- och sovklockan på. Och så mysigt att åka iväg med sina vuxna barn:)

Innan jag åkte la jag äntligen min Chinnok scarf på blockning så nu ska jag bara fota den oxå och vi har ju faktiskt lite sol idag så jag får bege mig ut med scarf och kamera.

Anita

1 kommentar:

  1. Välkommen hem även om ni haft det bra på ert smultronställe i Grekland. Ja, nu är det härligt väder. Bara att njuta!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...