lördag 6 augusti 2011

Jo, jag är här...

läser man mitt förra inlägg så kan man tro att jag varit på en väääldigt lång minisemester:) Jag vet inte vart denna månad tagit vägen men det är väl så på sommaren, det finns så mycket annat att pyssla med än sticka. Tex måla om dots köksmöbler. Måla går an men förarbetet med slipning...usch så tråkigt. Här har jag börjat grundmåla, de ska bli svarta sedan. Men fint ska det vara i nya lägenheten.

Sedan har vi haft långväga besök från Australien, min brorsdotter med man har varit på Sverigebesök och vi fick träffas för första gången. Tänk att jag har en sådan go och fin brorsdotter!
Har också tagit tag i att blocka de sjalar som är klara.

Hälsar Inger välkommen som följare.


Anita

1 kommentar:

  1. Förarbetet är trist, men sedan blir roligt. Och vita trämöbler är så snyggt och fräscht!

    Javisst, klänningarna är så bedårande söta. Dom blev till för att jag var lite trött på mina andra projekt som jag försöker slutföra.

    Lycka till med Mystery Shawl, vet inte riktigt hur den ser ut så jag ska googla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...