fredag 1 juli 2011

Nu har den kommit...

min vinst från Pysselbloggen. Det var många nystan bomullsgarn - få se nu vad det blir av detta. Det får nog ligga till sig i hyllan ett tag tror jag.
Är i stort sett klar med lövsockan så nu kliar det i fingrarna att börja på något nytt. Frågan är bara: ska jag börja på koftan, eller kanske på en sjal, eller kanske.... Eller varför inte flera projekt på en gång.. men då är risken stor att det blir ufon. Detta är nog det roligaste med stickning att vara precis i starten av något nytt tycker jag.


Det har varit underbara kvällar att promenera vid havet de sista dagarna.



Vill ha många sådana kvällar.

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen och sy ett nytt burtäcke till dot som skall på hundutställning i Borås imorgon.

Anita

3 kommentarer:

  1. Vilka fina garnfärger & jättefina bilder du fick till ;D

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Anita, jag håller med. Det är roligast eller i alla fall mest spännande i början. Fina garner du vunnit. Gjorde ett kort besök på Sticka Lätt idag, utan att köpa något. Bra gjort, Eva!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...