tisdag 7 juni 2011

Här händer inte mycket....

sticklusten har nog åkt iväg någonstans för jag hittar den inte. Eller det är kanske värmen - man blir ju svettig av att vända blad i boken!
Haft Stockholmsgäster under helgen och då är det en fördel att kunna sitta ute hela dagen. Framsidan av huset vetter mot norr och där har vi en sittgrupp i skuggan där det är ljuvligt att sitta varma dagar. Fortsätter värmen kanske man ska våga sig ner till stranden och ett dopp. (är en badkruka, det ska va varmt i vattnet)

Närmast på agendan blir en tur till sjukhuset sedan ska jag bege mig till stadens garnaffärer och thebutiker för att se vad jag kan hitta att skicka till min bytesvän i Stickameras garn & the byte 7. Och kanske man skulle blocka sjalen som legat färdig i flera veckor..hmmm

Ha en skön dag
Anita

1 kommentar:

  1. Svettigt har det varit, och det är tur att man kan slå sig ner i skuggan. Jag ska också kolla garn idag, vill sticka mer i bomullin för det garnet passade mig ypperligt.

    Sticklusten har bara tagit en paus, den försvinner inte. Rätt som det är börjar det klia i fingrarna.

    Ha en skön dag, du också!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...