måndag 18 april 2011

Beslutsångest....

Till slut kunde jag bestämma mig.....mitt nästa projekt blir en Chinook scarf av ett italienskt garn som finns i garnsamlingen. Tyvärr tyckte jag nog sjalen i Fame Trend blev en aaaaning stickig. Lacy Bactus blir ju en sjal att vira runt halsen å där vill jag ha något mjukt. Fame Trend passar nog bättre till stora sjalar att bära över axlarna.

Bild lånad från Ravelry


På tal om att vira runt halsen.....denna halsduk går inte av för hackor!! Bild lånad från Ravelry


Garnet till ett par lövmönstrade sockar låg också och ropade där i garnhyllan....så de är också påbörjade. Så nu hoppas jag på sol hela påskveckan så jag kan sitta ute och sticka och sticka.


Anita

4 kommentarer:

  1. Den där sista halsduken, kan man nog bara ha när man sitter på balkongen och är lite småfrusen....
    Ser fram emot att få se dina projekt på bild...
    Njut av vårvärmen!

    SvaraRadera
  2. den sista där skulle passa en frusenpinne som meg bra :))Funderar på att lägga upp till en travelling woman i miniraggi...har ju *hostharkel* inget annat på stickorna nu:p

    SvaraRadera
  3. Stackars arma människa som har stickat den. Det måste ha känts i armarna. Och för att inte tala om storleken på stickorna. Huvva! Även denna dag lovar gott, det är så skönt ute redan halv åtta.

    SvaraRadera
  4. Anita, nej jag var inte i Slöinge, så det var andra valpar. Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...