tisdag 4 januari 2011

Blir 2011 ett bättre år?

2010 slutade med katastrof för min del. Nu är det ett nytt år och jag skall ge mig ut på en "resa" så nu det gäller att kämpa på. En Alan Dart tomte hann jag göra när jag låg inne på sjukhus. Kom fram till att stickning är bra terapi. Igår byltade jag och dot på oss och hundarna och åkte ner till Vesslunda, ett naturreservat söder om stan. Där var otroligt vackert med ett isbelagt hav. Vill du se fler bilder så titta in i min blogg anitafotar.

Anita

1 kommentar:

  1. Anita, om 2010 slutade med en katastrof kanske det inte kan bli annat än bättre. Jag hoppas verkligen att det bli så för dig. Vilken häftig vinterbild vid havet. Först trodde jag att du använt photoshop, men jag tror att det (bara) är en sten. Som ett stycke glaskonst!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...