lördag 28 augusti 2010

Hemma igen...

efter en härlig vecka på Karpathos. Vi tyckte mycket om den ön och kommer nog att återvända.

Trevliga människor har vi lärt känna och det har varit lata dagar vid poolen eller olika stränder runt på ön. Det enda tråkiga var att jag redan 2 dagen fick en kraftig förkylning som jag fortfarande dras med.
Hela veckan utan att sticka/virka en endaste maska - abstinensen var påtaglig och kunde knappt bärga mig innan jag fick parkera mig framför TV:n igårkväll och plocka fram stickningen.
Nu får jag se till att starta upp lite olika projekt att ta med till fjällen.

Anita

1 kommentar:

  1. Ser så härligt ut på bilden :)
    Förstår att du njöt av att sätta dig ner med din stickning, jag har också blivit beroende :)
    Kram Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...